W mediach jesteśmy zasypywani reklamami, gdzie określenie - wytrych "pierwsze tłoczenie" ma nas przekonać, że właśnie olej z tej firmy jest najlepszy.
A to oznacza, że slogan reklamowy "z pierwszego tłoczenia" nie jest tożsamy z tłoczeniem na zimno.
Taki olej musi być drogi, bowiem na wyprodukowanie 1 litra oleju rzepakowego potrzeba nawet około 3 kg nasion rzepaku. Za to tak tłoczony olej zachowuje naturalny i intensywny smak oraz wiele wartości odżywczych.
Dlatego nie dajmy się nabrać marketingowym chwytom i szukajmy oleju z pierwszego tłoczenia który był tłoczony na zimno!
A jak to jest z tym naprawdę?
Prawdą jest, że najlepszą jakość oleju otrzymuje się z pierwszego tłoczenia, ale musi to być tłoczenie na zimno!A to oznacza, że slogan reklamowy "z pierwszego tłoczenia" nie jest tożsamy z tłoczeniem na zimno.
Taki olej musi być drogi, bowiem na wyprodukowanie 1 litra oleju rzepakowego potrzeba nawet około 3 kg nasion rzepaku. Za to tak tłoczony olej zachowuje naturalny i intensywny smak oraz wiele wartości odżywczych.
Dlatego nie dajmy się nabrać marketingowym chwytom i szukajmy oleju z pierwszego tłoczenia który był tłoczony na zimno!
Komentarze
Prześlij komentarz