Internetowy Sklep z obuwiem na giełdzie?

Nie wiem jak tam jest u Was, ale jestem ostatnio zasypywana reklamami obuwia ze sklepu internetowego eobuwie. Są one tak denerwujące, że nie wytrzymałam i w końcu zajrzałam na ich stronę. Jest drogo!
A później i poczytałam w internecie na ich temat. Okazuje się, że sklep eobuwie jest własnością znanej sieci sklepów CCC. 


"Grzebiąc" dalej, dowiedziałam się, że Zarząd CCC S.A. począwszy od 23 października 2018 r. rozpoczął działania zmierzające do emisji akcji Spółki (zależnej) - eobuwie.pl S.A. Oznacza to, że sklep internetowy może znaleźć się na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.
Takie działanie, to nic innego jak poszukiwanie przez spółkę środków na finansowanie dalszego rozwoju działalności. I dodatkowo oznacza, że sprzedaż butów przez internet to dobry biznes!


Komentarze